بسم الله الرحمن الرحیم
چطور یک اسکلت آتشین ترسناک مثل روح سوار درست کنیم ؟!
اول سری به تصویر نهایی کار می اندازیم .
شروع کار
تصویر خود را به عنوان یک ” پیکسل ” وارد کنید . خب حالا یک لایه جدید باز کنید . به این لایه رنگ قرمز سیاه ( همانطور که در تصویر است بدهید . ) خب حالا Gaussian Blur به لایه بدهید و ضمنا پیکسل آن را در بالاترین حد ( ۲۵۰ پیکسل ) قرار دهید .
حالا باید اسکلت عزیز را برای شعله های آتش آماده کنیم .
مرحله اول
بروید به Select < Color Range حالا قسمت سفید اسکلت را انتخاب کنید . رنگ آن را به نارنجی قرمز تغییر دهید . به غیر از دهان و دندان ها ، که آنها را باید به قرمز روشن تغییر دهید . ( تصویر را برای درک بهتر ببینید . )
مرحله دوم
دوباره به Select < Color Range بروید و قسمت قرمز رنگ را انتخاب کنید و بعد که انتخاب شد به Select < Contract رفته و بر روی ۴ پیکسل تنظیم کنید . سپس آن را پاک کنید . این باعث میشود که حاشیه ها بماند و داخل دندان ها پاک شود .
مرحله سوم
حالا Brush را آماده کنید . بر روی ۲۵۰ تا ۳۰۰ پیکسل بگذارید . کلفتی را ۰ کنید . شفافیت هم بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مناسب است . رنگ هم قرمز روشن باشد . سر ، چانه و گونه ها را رنگ آمیزی کنید .
مرحله چهارم
Eraser را انتخاب کنید . ضخامت را حدود ۲۰۰ پیکسل انتخاب کنید . شفافیت بر روی ۷۰ درصد باشد .
حالا شروع به پاک کردن کمی از سر ، چانه و گونه ها کنید . ( دقیقا همان جاهایی را که به رنگ قرمز در آوردید ) این طوری اسکلت حجیم به نظر می آید . لایه مربوط به اسکلت را دو برابر کنید . حالا Brush را بردارید و با همان تنظیمات قبلی و رنگ قرمز کمی دور جاهایی که خالی شده است ، رنگ آمیزی کنید . این باعث میشود که عمق و دقت تصویر بالاتر رود و اسکلت باور پذیرتر شود .
مرحله پنجم
خب تا الان اسکلت را با رنگ آمیزی و دادن عمق و کارهای دیگر ، داغ نمایش دادیم . حالا باید به سراغ آتش برویم .
در ابتدا به تصویر آتش میرویم . ( میتوانید هر تصویری از آتش را به میل خود استفاده کنید . ) به Select < Color Range میرویم . قسمت دارای رنگ تیره تر را انتخاب کنید . حالا انتخاب را برعکس کنید ( یعنی قسمت آتش انتخاب شود . برای انجام چنین کاری از میانبر Ctrl + Shift + I استفاده کنید . ) حالا به Select < Modify < Feather رفته و آن را بر روی ۲۰ پیکسل تنظیم کنید . حالا این را بر روی آتش درگ کنید. خواهید دید که آتش شما روشن تر خواهد شد . بهتر است برای واقعی شدن آتش ، کمی با رنگ ها بازی کنید و آن را تغییر دهید . از میانبر Ctrl + B ویا به Image < Adjustment < Color Balance بروید .
تصویر اولیه و تصویر نهایی آتش را ببینید .
تصویر اولیه
تصویر نهایی
مرحله ششم
تصویر آتش را به اسکلت بیاورید . از Ctrl + T استفاده کنید تا آتش را هر جا که میخواهید قرار دهید و آتش در وضعیت ایدهآل خود قرار بگیرد . دندان ها تیره هستند . پس از ابزار Brush استفاده کنید و با استفاده از تنظیماتی که قبلا گفتم و همینطور رنگ زرد ، دندان ها را زرد رنگ کنید .
حالا از ابزار Smudge ( از میانبر R استفاده کنید. ) استفاده کنید . از این ابزار در اطراف چشم و مخصوصا در جاهایی که آتش و اسکلت مخلوط شده اند استفاده کنید . این طوری باعث می شود که مخلوط از اسکلت و آتش نرم تر و واقعی تر به نظر بیاید . دوباره از همین ابزار برای جاهایی از اسکلت که رنگ زرد و قرمز هم دارد استفاده کنید . ( در جاهایی که به نظرتان مخلوط این دو طبیعی نیست ، استفاده کنید . )
در جاهایی که فلش کشیده شده است ، دقت کنید .
مرحله هفتم
از ابزار Dodge ( از میانبر O استفاده کنید . ) استفاده کنید تا بتوانید افکت Glow را برای اسکلت استفاده کنید . ( به سلیقه خودتان در چند جا از آن استفاده کنید . )
از ابزار Burn استفاده کنید . این باعث میشود تا انتقال از تاریکی به روشنایی بهتر انجام شود
مرحله هشتم
حالا باید دود ایجاد کنیم . از همان شعله های آتش استفاده میکنیم . ( برای قراردادن همان مرحله ای قبلی را دنبال کنید ) حالا باید دقت آن را کمتر کنیم که اینطور سیاه شود . به Image > Adjustments > Hue/Saturation > Desaturate بروید و یا از میانبر Ctrl + U استفاده کنید . Sturation را بر روی ۱۰۰- تنظیم کنید . روشنایی هم بر روی ۱۶- تنظیم شود .
به تنظیمات Filter > Blur > Gaussian Blur رفته و آن را بر روی ۲ پیکسل تنظیم کنید .
تمام حقوق اين وب سايت , مطالب آن , قالب متعلق به خانه گرافیک مي باشد.
طراحی سایت
:
تم ديزاينر
|
هاست
:
پی سی هاستینگ